закрыть
Форма обратной связи:





Тренинг и консалтинг для магазинов и бутиков

Офис в Киеве

С удовольствием предоставим Вам информацию
по всем интересующим Вас вопросам.

Контактные телефоны: 
+38 (044) 587-94-24, +38 (050) 227-91-64

Электронная почта: 
gt-retail-studio@ukr.net

Геннадий Ткаченко
Директор

+38(098) 155-19-98 /сотовый/

gt-retail-studio@ukr.net

 

Дарья Устенко

+380 (44) 227-08-24
+380 (50) 227-91-64

gt-retail-studio@ukr.net

 
Консультант
офлайн

Укажите ваш вопрос и нажмите отправить

Напишите Ваш вопрос и я в ближайшее время отвечу на него.

Ожидаем консультанта...
Тренинги

Потенціал продаж магазину

развернуть страницу

ПОТЕНЦІАЛ ПРОДАЖ МАГАЗИНУ
практичний курс для директорів та власників

Найближча дата проведення:
30-31 січня

Практичні рекомендації та конкретні дії, які дозволять розкрити потенціал продажів магазину, а також навести лад в керівництві продавцями. Це особливо важливо з початком нового сезону та підготовці магазину до розпродажів на Black Friday та передноворічних продажів.

Управління продажами з основними інструментами для підвищення показників середнього чеку та виторгу магазину. Найбільш успішні кейси та дієві способи впливу на збільшення ефективності магазину, які апробовані в більш ніж в 400 роздрібних мережах.

Практика: 

по закінченню першого дня тренингу проходить вечернє практичне заняття в ТЦ по оценці якості роботи магазинів та розбору потенціалу продажів.

ПРОГРАМА ТРЕНИНГУ:
ПОТЕНЦІАЛ ПРОДАЖ МАГАЗИНУ


6 правил успішного магазину

  1. 5 факторів успіху роздрібного магазину
  2. 2 актуальні підходи до стимулювання продажів
  3. визначення поняття "продаж" для конкретних дій продавців
  4. 6 завдань магазину: що обовязково потрібно зробити в магазині
  5. види важливих планів і цілей з продажу в магазинах
  6. як управляти показниками середнього чеку, залишками, повторними покупками
  7. як оптимізувати терміни оборотності груп товарів
  8. як встановлювати прсом всього періоду реалізації товару

Розрахунок планів з продажу

  1. правила визначення планів з продажів на магазин та мережу
  2. формування історії продажів та дій стимулювання продажів магазину
  3. визначення коефіцієнта сезонності продажів
  4. 3 види розрахунків планів з суми виторгу магазину
  5. визначення точки "нуль" при постановці коректних планів
  6. постановка планів в залежності від інвестицій в магазин
  7. що робити коли магазин постійно перевиконує план з продажу
  8. в яких ситуаціях постановка плану - мотивує його виконати
  9. поєднання виконання плану і бонусної частини продавців

Дії по збільшенню середнього чеку

  1. показники середнього чеку, його складові у виторгу магазину
  2. правила розрахунку основних показників магазину
  3. правила "безлічі шляхів" впливу на виторг магазину
  4. маркери впливу продавців на щоденні показники
  5. як декілька сотих в кількості одиниць в чеку зможуть збільшити виторг до 20%
  6. плани та швидкість продажів в залежності від трафіку покупців
  7. дії при зниженні суми середнього чеку і кількості одиниць в чеку
  8. сценарій заняття з продавцями по збільшенню кількості одиниць в чеку
  9. 8 дієвих кроків впливу на збільшення середнього чеку
  10. план на 28 днів по збільшенню кількості одиниць в чеку
  11. 15+ дієвих варіантів стимулювання продавців

Секрети ефективних акцій для покупців

  1. акції по стимулюванню повторних покупок, суми і кількості одиниць в чеку
  2. 12 правил вибору: яку саме знижку або акцію зараз проводити
  3. подарунки або знижка: як визначити, що ефективніше
  4. бонуси за покупку: методика впровадження і переводу клієнтів зі знижок на бонуси
  5. 3 приклади коли вигідно продавати товари "в нуль"
  6. правила проведення акції Happy Hours
  7. що робити коли конкуренти запустили акцію та знижки
  8. види акції для 4 груп клієнтської бази магазину
  9. помилки та правила оформлення вітрин (фасаду) магазину
  10. 20 варіантів інформування покупців про акції магазину
  11. швидкий вибір акції за допомогою карт
  12. правила розрахунку ефективності акцій: таблиця розрахунку знижок

Підготовка до періоду розпродажів

  1. оформлення прикасової зони і підбір товарів
  2. особливості плану з продажу товарів каси
  3. розрахунок необхідної кількості персоналу в торговому залі
  4. правила розрахунку основних показників з продажів
  5. регулярні зібрання для продавців в період розпродажу
  6. правила інструктажів для підготовки та під час високого трафіку
  7. взаємодія директора магазину з продавцями під час розпродажу

Правила головних технік з продажу
(передай продавцям)

  1. 10 головних принципів роздрібних продажів: що пояснити та контролювати
  2. правила роботи продавця - при високому та низькому трафіку
  3. як купують 73% клієнтів або коли потрібно приймати рішення за покупця
  4. дії продавця, коли немає позиції, яку шукає клієнт (наприклад: "У вас як завжди нічого немає!")
  5. 4 категорії заперечень покупців та варіанти відповідей продавця в прямій мові
  6. 5 працюючих відповідей на заперечення про вартість "Чому так дорого?!" або "У сусідів дешевше!"
  7. навчання асортименту: що потрібно знати для збільшення продажу
  8. як правильно запитувати у клієнта про бажану вартість шуканого товару
  9. правила з продажу додаткових та супутніх позицій

Корекція небажаної поведінки продавців

  1. критерій №1 для оцінки якості роботи кожного продавця
  2. "справедливість" з точки зору підлеглих та як її відстоюють в магазині
  3. відповідь на некоректні дії продавців: помилки та порушення
  4. 10 правил спільної роботи та впровадження їх в процес керівництва
  5. реакція директора на регулярні порушення "правило 4"
  6. час для реагування на порушення обговорених правил
  7. головні правила реагування на відверту непокору підлеглого
  8. як безпечно та ефективно проводити "розбір польотів" з продавцями
  9. надважливі правила звільнення: можливості в кризу
  10. дії після проведення дисциплінарної бесіди
  11. норма та над норма % плинності персоналу та "термін придатності"
  12. методи та техніки проведення бесіди із "зірковими" продавцями

Вартість участі:

  1. 19990 грн. (тільки тренінг). Обгрунтуємо: це інвестиція на 2 роки, протягом яких ви будете отримувати додатковий прибуток за рахунок поліпшення роботи магазину. Так, це трохи менше ніж середня ЗП директора за місяць, але скільки грошей та часу витрачається на "навчання" шляхом власного досвіду? Скільки недоотриманого прибутку. Отож. Навчання вигідніше!
  2. 24900 грн. (тренінг + індивідуальний консалтинг). Це для тих, кто окрім навчання хоче отримати конкретні поради само по своєму магазину, та скласти конкретний план дій по збільшенню продажів, з уразуванням специфіки роботи. Звичайна ціна за 1,5 години консалтингу - 10000грн. Разом вигідніше!
  3. радимо участь від 2-х осіб, що дозволяє швидче та эфективніше впроважувати зміни в магазинах
  4. Бонус: кожен учасник отримує набір карт, для швидкого та ефективного планування акцій магазину + відеотренінг "7 кроків до бездоганного обслуговування"

ВАШІ МАГАЗИНИ МОЖУТЬ БІЛЬШЕ!

+38(050)227-91-64

Заявка на участие

Заполните форму заявки и в ближайшее время с Вами свяжется клиент-менеджер
* ФИО:
* Компания:
* Должность:
* Телефон:
* Эл. адрес:
Уточнения к заявке:

0
Добавьте комментарий:
закрыть
A+
A-
Загрузка...
Страница не найдена
Яндекс.Метрика